MESURES PROTECCIÓ COVID-19

informació FASE 3 I FINAL DE CURS

•      Setmana del 8 al 12 de juny.Els tutors o tutores convocaran, per telèfon o mail, a una tutoria d’orientació individual  a aquells alumnes/ famílies  que més necessitin d’un acompanyament o d’orientació degut a la situació provocada per la COVID-19.

•      Setmana del 15 al 19 de juny. L’alumnat serà convocat, per telèfon o mail, a una sessió  per acomiadar el curs 2019/20 presencialment, atenent a les mesures sanitàries reglamentàries. En aquesta sessió es podran recollir els efectes personals.

•      Setmana del 22 al 26 de juny. Les famílies sereu convocades, també per mail o telèfon, a una tutoria individual per recollir l’informe de final de curs i en la qual podrem resoldre els dubtes que hagin pogut sorgir. De totes maneres a partir de dia 8 de juny podeu sol·licitar a través del mail una tutoria explicant el motiu de la consulta. Des del centre vos donarem cita.

Equip Directiu.
CEIP Sa Torre.