4t EI – SA LLAVOR

CURS 2019 – 2020

BENVINGUTS A SA LLAVOR

PROPOSTES DE SA LLAVOR

Hola famílies, benvingudes a “Sa Llavor”!
Aquí teniu un petit tast de les propostes que hi tenim destinades als infants, per jugar i aprendre de forma autònoma, i si és amb els companys i companyes millor que millor!

PROCÉS “La màgia dels contes”

“EN PATUFET” A SA LLAVOR

Benvingudes famílies!
Els nins i nines de Sa Llavor (3 anys) hem fet el procés d’en Patufet durant el mes de novembre. Hem jugat a fer onomatopeies, els infants han contat el conte als altres companys, hem treballat l’escolta activa, etc. A
continuació podeu veure fotografies d’algunes propostes que hem dut a terme. Ens ho hem passat molt bé i la col de veritat ens ha encantat!!!

PROCÉS “ELS REIS D’ORIENT” 2019

HA ARRIBAT NADAL A SA LLAVOR

Els nins i nines de Sa Llavor (3 anys) hem fet el procés dels Reis d’Orient durant el mes de desembre.
L’arribada dels Reis Mags ens fascina, hem gaudit molt i fins i tot hem escrit la carta als Reis!!!
A continuació podeu veure fotografies d’algunes propostes que hem dut a terme. Ha estat màgic!
Bones festes i Bon Nadal!

NADAL A SA LLAVOR 2019

Hola famílies!
Els nins i nines de “sa Llavor” vos desitgem molt bones festes de Nadal i feliç any!
Han vengut els patges dels Reis Mags d’Orient i els hi hem donat la nostra carta!!!
Ens ho hem passat molt bé i ens ha encantat!! Quina il·lusió!
També hem menjat xocolata i ensaïmada. Què bo!!

aniversaris a sa llavor 2019

PRIMER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,
Durant el primer trimestre hem celebrat un grapat d’aniversaris dels alumnes de Sa Llavor que han complit 3 anys ja!
Moltes felicitats a tots i totes!

SANT ANTONI A SA LLAVOR 2020

VISCA SANT ANTONI!

Hola famílies!
Ha arribat la festa més esperada de l’any i l’ambient de sa llavor està molt entusiasmat!!!!
A la màgia dels contes hem fet el procés de Sant Antoni i aquí teniu un parell de fotografies on podeu veure el que hem fet: hem ballat, hem cantat i hem gaudit molt!!!!

procés de la pau 2020

celebrAM LA PAU A SA LLAVOR

Hola famílies!!
A sa Llavor hem fet el procés de LA PAU! “Siembra un beso” és el conte que hem contat i ens ha fascinat!!! Hem gaudit molt amb les propostes, aquí podeu veure algunes fotografies.

PROCÉS DE MOSSEN ALCOVER 2020

PROPOSTES DEL PROCÉS

Hola famílies!

A l’ambient de Sa Llavor ens encanta la màgia dels contes!Hem fet el procés de Mossèn Alcover a partir de la rondalla “La cova de la bruixa Joana”. Ens ha encantat i hem gaudit molt, inclús hem fet màgia amb les lletres!!!
A continuació podeu veure les propostes que hem fet.

sant blai a sa llavor 2020

FEIM SENYORETS

Estimades famílies,

En arribar sant Blai, el 3 de febrer, al CEIP Sa Torre elaboram senyorets amb diverses formes, tant tradicionals com pagesos, estels i corets… com més innovadors: dimonis, dinosauris, etc. Fa uns anys els senyorets es duien a beneir perquè sant Blai, per mitjà d’aquests dolços beneïts, ens guardàs del mal de coll. Nosaltres, beneïts o no, els disfrutem com una deliciosa llepolia. Amb els nins i nines de Sa Llavor hem seguit la tradició i ens ho hem passat genial!